Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van de meest voorkomende ‘vragen & antwoorden’. Heeft u een vraag welke niet in deze lijsten voorkomt, neem dan contact met ons op onderaan de pagina.

Veel-gestelde-vragen-foto

Algemene vragen webshop

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen kunt u via de webshop, per e-mail, per post of per telefoon

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW ?

Alle vermelde prijzen in onze webshop zijn exclusief 21% BTW.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is overgekomen?

Wanneer u via onze site uw bestelling heeft geplaatst en uw e-mailadres juist heeft ingegeven, ontvangt u direct, nadat u besteld heeft, via uw e-mail een orderbevestiging. Hierin staat een overzicht van uw bestelling.

Betalen in de Webshop

Wat is iDEAL?

Met iDEAL kunt vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van uw beveiligings methodes van uw eigen bank. Als internet bankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daar voor hoeft aan te melden.

Is het mogelijk middels factuur te betalen?

Ook is het mogelijk om achteraf te betalen middels een factuur. U dient dan binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag te hebben overgemaakt op ons rekeningnummer o.v.v. het factuurnummer.

Hoe werkt betaling middels diverse betaalmethodes?

Bij het afrondproces van uw bestelling kunt u aangeven dat u met één van bovengenoemde betaalmethodes wilt betalen. Nadat u een keuze heeft gemaakt volgt u stap voor stap het betaalproces en vult, waar nodig, uw bank of creditcard gegevens in. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en uw bestelling wordt verwerkt.

Mijn account

Ik ben mijn account gegevens vergeten, wat moet ik doen?

Dat is geen probleem. Via de link “Mijn Account” op de homepage kunt u een nieuw wachtwoord laten mailen. Dit wachtwoord wordt automatisch aangemaakt. U kunt dit, nadat u weer ingelogd bent, altijd wijzigen.

Hoe verander ik mijn account gegevens?

Als u om welke reden dan ook uw persoonlijke gegevens wilt wijzigen, kunt u dit doen via “Mijn Account” en dan bij “Account-gegevens”. Hier kunt u alle gewenste informatie aanpassen.

Ik ben vergeten op welk e-mailadres mijn account staat

Neem dan contact op met klantenservice. Wij zullen uw identiteit proberen vast te stellen en zo uw e-mail adres proberen te achterhalen. Heeft u vragen of een opmerking over deze rubriek neem dan contact met ons op.

Verzenden en retourneren

Wat is de levertijd van mijn online bestelling?

De levertijd van artikelen op voorraad is doorgaans 1 – 2 werkdagen voor Nederland. Mocht er om wat voor een reden een langere levertijd zijn, dan wordt u hiervan tijdig op de hoogte gesteld.  De vermelde levertijden zijn indicatief en daar kunnen geen rechten aan worden verleend.

Zijn er verzendkosten verbonden aan de bestelling?

Bij besteding vanaf 40 euro worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. U kan er bij Smart Cleaning Center ook voor kiezen om de bestelde producten op te halen, dan staan ze op een telefonisch afgesproken moment voor u klaar. Alle bestellingen onder de 40 euro worden vermeerderd met 7,50 euro verzendkosten.

Kan ik de voortgang van mijn bestelling controleren?

Als uw bestelling verzonden is, krijgt u via de mail automatisch een bericht van verzending. Wij zijn op dit moment druk bezig met een integratie met onze vervoerder dat u via mail/sms/website-link op de hoogte wordt gehouden over de locatie en conditie van uw pakket.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij sturen de bestelde artikelen z.s.m. op zodra het totaalbedrag, vermeld op de orderbevestiging, is bijgeschreven op onze bankrekening.

Welke verzendmethoden worden gehanteerd?

De order wordt normaal verzonden door DHL als het om losse pakketten gaat. Hiervan ontvangt u dan een track & trace code. Als uw bestelling groter is of op een pallet staat, dan verzenden we deze met onze vaste vervoerder. Hiervan is dan geen track & trace code beschikbaar.  Wilt u de artikelen zelf komen ophalen? Dan rekenen wij uiteraard geen verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling ook retour sturen?

U heeft de verplichting om na aflevering van de door u bestelde artikelen te beoordelen of de producten aan uw verwachting voldoen. Indien u een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht om het product binnen 30 dagen na aflevering aan Smart Cleaning Center te retourneren. Dit dient te geschieden met een schriftelijke opgave van de reden tot retourzending en vergezeld met de originele pakbon en/of factuur. Het retour te zenden artikel dient in de oorspronkelijke, onbeschadigde staat in de originele verpakking en voldoende gefrankeerd terug gezonden te worden. Na ontvangst van de retourzending wordt het door u betaalde bedrag binnen 14 dagen teruggestort op uw bankrekening.

Heeft u nog meer vragen?

Heeft u onverhoopt toch nog een vraag welke niet behandeld is hierboven? Wij helpen u graag uw probleem op te lossen binnen 24 uur. Als u via het contactformulier uw vraag opstuurt zullen wij zo snel mogelijk uw vragen beantwoorden.

Contactformulier